divendres, 16 de desembre del 2011

Entrega de la site i del bloc

A principi de curs, en Miquel Àngel Prats ens va donar uns quants treballs (bloc, site, twitter, treball d'identitat i territori) i nosaltres ens ho vem prendre massa a la lleugera tot i els comentaris del professor avisant-nos que ens posessim les piles.
Això s'ha vist reflectit aquestes últimes setmanes, gent que s'ha passat la nit en blanc fen entrades al bloc, persones desesperades per saber com es canvia el fons de pantalla de la site o grups que encara no an acabat el video del treball d'identitat i territori. Per sort o per desgràcia això s'acaba avui, ho em d'entregar i la feina ara sera pel M. A. a corregir-los tots. To hi això penso anar actualitzant el bloc cada setmana com a mínim, és una manera de emmagatzemar en primera persona el que estic vivint aquesst any i això no mo pot prendre ningú. Així, d'aquí uns quants anys, quan ja hagi acabat, me'l llegiré i potser riure de les bestieses que estic escribint o potser em faran servei alguns dels apunts aquí mostrats, no ho sabré fins d'aquí molt. Ja us explicaré les meves sensacions llavors!
Ara me'n vaig cap a classe, la última de TIC... Procurare disfrutar-la al màxim!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada